Glunder

Een slimme nalever-service en wizzard voor een pakketsamensteller.

Het bedrijf

Hoe fijn is het, als je altijd de juiste en beste spullen voor jouw mondverzorging in huis hebt? Glunder werkt nauw samen met diverse mondzorgprofessionals en gerenommeerde tandartspraktijken en kan daarom altijd de beste producten aanbieden.

Glunder geeft advies op maat, zodat je altijd de juiste producten gebruikt. Daarnaast zorgen ze ervoor dat je tandenborstel altijd op tijd wordt vervangen, is er altijd genoeg tandpasta in huis en heb je altijd schone ragers om te gebruiken.

Website

www.glunder.nl

De uitdaging

De uitdaging

Tandenborstels worden vaak pas vervangen als alle haartjes scheef staan. Lege tubes tandpasta worden altijd uitgeknepen tot het laatste restje en daarna gewoon weer teruggezet. De volgende dag gebeurt hetzelfde weer opnieuw, zonder te merken dat er geen extra tube meer in huis is. Ook ragers worden vaak net iets te lang gebruikt.

Glunder vindt deze irritaties heel herkenbaar en biedt graag een oplossing aan.

Er bestaan al websites, waarop je in abonnement-vorm je scheermesjes kan bestellen of via welke je met een bepaalde regelmaat een nieuwe boxershort krijgt toegestuurd. Er was nog niet zoiets voor mondverzorging. Het verschil met de hierboven genoemde diensten is: een pakket voor een goede mondverzorging is niet voor iedereen hetzelfde. De vraag was dus: hoe krijgen we het voor elkaar dat klanten snel en eenvoudig het best passende pakket samenstellen? Natuurlijk wil je de klanten daarnaast ook de vrijheid bieden om op elk gewenst moment hun abonnement aan te passen, te pauzeren of stop te zetten. En uiteraard moet er altijd een kloppende, automatische betaling volgen, op basis van het gekozen abonnement. Kortom: het is een hele uitdaging om dit allemaal bij elkaar te brengen.

De oplossing

Iedere mond is anders en vraagt om een eigen aanpak. De oplossing is maatwerkpakketten voor de meest voorkomende gebitsproblemen.

In een intensief samenspel met de klant hebben we een gedetailleerd UX-design samengesteld en hebben we een slim wekelijks nalever-serviceschema opgesteld. Door automatisch incasso-batch-bestanden te genereren worden de abonnementen foutloos en soepel verwerkt.

Met het Safira CMS als basis is er een webapplicatie gebouwd met de volgende functies:

  • Een slimme nalever-service (altijd flexibel en te pauzeren).
  • Een wizzard voor een pakketsamensteller met alleen maar kwaliteitsproducten.

De oplossing
De oplossing
De koppelingen
De koppelingen

De koppelingen

De volgende koppelingen zijn gemaakt in deze webapplicatie:

  • Kiyoh klantbeoordelingen.
  • Backoffice koppeling voor productinformatie.
  • Backoffice koppeling voor order-afhandeling.
  • Betaalkoppeling via incasso-batches.

De ervaring

"Wij hebben de samenwerking met Safira als zeer prettig ervaren. Stap voor stap hebben we volgens een duidelijke planning gewerkt aan de website. Onze eerste schetsen werden snel doorvertaald naar een concept design, de zogenaamde wireframes. Binnen deze wireframes konden wij snel onze feedback geven.


Het dagelijkse contact zorgde voor een snelle voortgang. Omdat wij een volledig nieuw concept hebben bedacht, was de kennis vanuit de webbouwer essentieel om een aantal zaken volledig te automatiseren. De verschillende expertises die Safira in huis heeft, hebben mede bijgedragen tot het ontstaan van een moderne, gebruiksvriendelijke en unieke website/webshop."

- René van Soelen (mede eigenaar Glunder)

De ervaring
De ervaring

Op zoek naar een website die meegroeit met de ambities van jouw bedrijf?

Neem contact op en we denken graag met je mee

Logo Webbureau Safira Geldermalsen

Bosmanskamp 1b
4191 MS Geldermalsen

  0345-228300
  info@safira.nl

De nieuwste tips & tricks in je mailbox?
Schrijf je in!

E-mailadres
Verzenden
  • Continue mensgericht verbeteren
  • Webbureau Safira is gevestigd in Geldermalsen vlakbij Leerdam, Buren, Zaltbommel, Tiel, Culemborg en centraal tussen Den Bosch en Utrecht.
Mijn winkelwagen

U heeft nog niks in uw winkelwagen.