Hoe zorgen we voor een overzichtelijke planning, die altijd up-to-date is zonder dat het extra tijd kost?
Ontwikkeling applicatie, Ontwikkeling website, Ontwikkeling huisstijl, Design, Tekst
Administratie- en boekhoudkantoren krijgen jaarlijks te maken met vele klanten, boekjaren en taken. Om het overzicht te bewaren maken ze gebruik van een gedeelde planning in excel die continu moet worden bijgewerkt. Dat kan simpeler!
Simpel Planning is een planning-app waarin de workflow van accounts, boekhouders en administrateurs (ieder kantoor dat te maken krijgt met boekjaren) gedigitaliseerd is in 15 gestandaardiseerde taken. Hierdoor is de planning altijd up-to-date en is het bijhouden van werklijsten en een planning in excel overbodig. Dit zorgt voor een enorme besparing in tijd, geld en is minder foutgevoelig.
Met Simpel Planning heb je als organisatie altijd inzicht in de lopende taken en de status van werkzaamheden. Daarnaast heeft elke medewerker een eigen takenlijst met persoonlijke taken en verantwoordelijkheden.
Zo heeft iedereen altijd inzicht in zijn taken en verantwoordelijkheden, kun je eenvoudig sturen op prioriteit en is bijsturen eenvoudig.
De planning-app is responsive waardoor hij op elk device (computer, tablet en smartphone) en vanaf elke locatie te benaderen is. Simpel Planning is AVG-compliant dankzij de tweestapsverificatie zodat alle persoonlijke informatie veilig wordt opgeslagen en alleen toegankelijk is voor medewerkers.